Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Jag har bara - Regn hos mig!

Av babsansblogg - 7 augusti 2013 05:58

 

Vaknade upp till en lite småkulen och mulen dag, men ändå inte helt övermulet på himlavalvet - inte förräns nu. Det är +17 grader och nu har det börjat att regna - det är så mörkt ute. Riktigt innesittarväder, tänk er att få tända ljus, sätta sig i sköna fåtöljen under en filt med en god bok - det vore väl nåt - skulle nog göra det om jag fortfarande hade haft semester - men nu är det ju så att jag börjat om att jobba i veckan.

Nåja - natten har varit skitdålig ur sömnperspektiv. Jag förstår inte att jag skall sova så jäkla dåligt jämt. Var hur trött som helst när klockradion började spela 04.40 Men jag vaknar nog till efter några baljor lut!

Sitter här på jobbet och hör genom mitt öppna fönster hur det skvalar utanför - ganska så mysigt det med (ibland!). Jag brukar ju slänga in ett inlägg betydligt tidigare än så här, men jag har inte hunnit - har jobbat ... hihi.

Nej mina vänner - nu skall jag återgå till mitt kneg och kaffe!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av babsansblogg - 21 augusti 2013 05:36


   Mitt huvud känns såååå tungt och jag är sååå himla trött! Har sovit riktigt uselt i natt ... fick börja dagen med en tablett för skallebanget. Skulle bara vilja lägga mig under täcket och bara sova ... Men jobbet kallar - det är skitmycket här...

Av babsansblogg - 20 augusti 2013 11:08

Igår kväll såg jag "Böda camping" - har någon sett detta programmet - har väl sett något avsnitt tidigare om åren och det här var väl en repris också (som vanligt!). Brukar egentligen inte se sånt där "svammel" ... men nu råkade det bli så och det va...

Av babsansblogg - 20 augusti 2013 10:48

  Jag sitter här under min lunch och funderar lite ... på varför det finns ondska i världen. Är det någon som kan svara på denna min fundering? Människor kan verkligen vara onda - varför. Är människosjälen verkligen så hemsk - måste man ha den d...

Av babsansblogg - 20 augusti 2013 05:22


  Sitter här med min kaffekopp, dagens första, och bara njuter av smaken och stillheten runt omkring mig - det är tyst och stilla, dagen har vaknat så smått där ute ... graderna är inte många att hurra för, hade bara +8 när jag steg upp för snart ...

Av babsansblogg - 15 augusti 2013 05:24


  Lilla älsklingen Nova - fammos lilla ♥   Sitter här på jobbet - jag är redan på plats - strax efter femsnåret! Börjar jobba först halv sju, men det är skönt att vara här i tid! Då hinner jag slänga in ett inlägg här och så hinner jag fak...

Tiden

Vädret

Väder Piteå

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards