Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av babsansblogg - 21 augusti 2013 05:36

   Mitt huvud känns såååå tungt och jag är sååå himla trött!

Har sovit riktigt uselt i natt ... fick börja dagen med en tablett för skallebanget. Skulle bara vilja lägga mig under täcket och bara sova ...

Men jobbet kallar - det är skitmycket här att göra på mitt jobb. Så det är bara att bita ihop och bryta ihop och fortsätta jobba i åtta timmar!

Igår kring 18.30-tiden började åskan mullra - det började regna ... till slut blev det ett riktigt hejdundrande åskväder, blixt och knall kom samtidigt nästan, det öste ner - i stan blev det översvämning på vissa ställen. Det kom kring 15 mm på en kvart hos oss. Sen tittade solen fram lika fort, men strax efteråt när man hade kopplat i både dator och tv - då försvann strömmen! Den var väl borta i 45 minuter ungefär. Tur man har mycket ljus att tända!

Nu lyser solen ... det är blött ute efter gårdagens störtskur - bara +11 grader - det är HÖST.

Har varit till matautomaten här på jobbet och köpt mig en låda med currykyckling och ris - smarrigt. Gillar både ris och kyckling och curry - brukar vara jättestarkt - gott - mumma. Längtar till lunchtime!

Har hivat i mig flera koppar med kaffe - idag behövs ännu fler koppar för att hålla mig vaken!

Gomorron med er och på återseende.


Tidigare månad - Senare månad

Tiden

Vädret

Väder Piteå

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards