Alla inlägg den 6 juli 2013

Av babsansblogg - 6 juli 2013 06:48

 

Gomorron på er alla där ute. Hur står det till med er då? Själv är jag på G ... har väl sovit si så där ... vaknade redan halv två och då var det nästan kört för mera sömn, men till slut så kom John Blund i alla fall. Och nu sitter jag här, kaffet är gjort, tidningen är inplockad från brevlådan, maken är uppstigen också. Bäddat sängen har jag också gjort. Skall ta och städa badrummet, gjorde hallen och köket igår och dom övriga rummen tidigare under veckan. Ja vardagsrummet är kvar att ta hand om.

Och så skall vi sköta lilla barnbarnet i helgen. För hennes föräldrar skall på ett 30-årskalas. Så att få rå om guldklimpen är alltid fantastiskt roligt för oss.

Tänker göra våfflor till lunch - mums. Och det gillar ju även lillan.

Gick på semester igår halv elva. Då åkte maken och jag till golfrestaurangen och åt lunch och firade att även jag har fått semester! Sen på eftermiddagen en sväng förbi sonen. Hans sambo jobbade till 16, maken och sonen åkte iväg till Rusta och köpte Falu rödfärg och penslar, dom skall måla sin jättestora förrådsbyggnad. Och jag skötte Nova. Hon låg och sov i sitt vagn ute när vi kom dit.

Tog faktiskt några vinglas igår kväll - lite mys och firande av att min semestertid börjat. Vi satt ute och det var sol och vackert, sen kom mörka moln seglandes och en rejäl skur kom! Men sen sol igen.

Brolle var i Badhusparken igår kväll - nog hade jag lust att åka förbi dit - men det blev inte som sagt var. Däremot cyklade ett grannpar in och vinkade till oss när dom for iväg.

Ja nu var lördagens inlägg snart klart. Ha en fin dag ... solen lyser hos mig, det blåser lite och graderna ligger på +17. 

Tiden

Vädret

Väder Piteå

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards